MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

niedziela, 14 kwietnia 2024

Firma Malarska Praga Południe Gocław Saska Kępa Grochów






Mieszkając samotnie bardzo często nie posiada się czasu i chęci na to, by odświeżyć mieszkanie. Wówczas koniecznym jest skorzystanie z pomocy specjalisty, który będzie potrafił wykonać zarówno niespodziewane naprawy, które dość często zaskakują oraz wszystko zgodnie z preferencjami klienta, jeżeli chodzi o bardziej rozbudowane remonty. Należy znaleźć takiego fachowca, któremu można w pełni zaufać.


Wybierając moje usługi, macie Państwo pewność, iż malowanie ścian w Waszym mieszkaniu odbędzie się zgodnie z ustaleniami. Pomagam dobrać rodzaj farb oraz kolory w przypadku, kiedy klient posiada wątpliwości. Nie ma to jak się cieszyć znakomitym wyglądem odmalowanych pomieszczeń. Zlecenia wykonuję dla osób prywatnych, ale i również obsługuję przedszkola, biura, czy przedsiębiorstwa. Jestem złotą rączką, która z wielką ochotą wykonuje wszystkie zlecone prace, a najchętniej malowanie ścian.



Wystarczy, że się Państwo ze mną skontaktujecie, a przyjadę i zobaczę co jest do zrobienia na miejscu. Jeżeli będziecie potrzebowali wycenę, to ją również wykonam. Każdy z moich klientów jest w pełni zadowolony z wykonanej usługi malarskiej i bardzo często poleca mnie dalej. Jeżeli chodzi o malowanie ścian, odświeżenie biura czy wykonanie nawet specjalnych wzorów na ścianie, to najwięcej działam na terenie Warszawy. Staram się stale wychodzić na przeciw potrzebom klientów i podnosić swoje kwalifikacje. Zlecone mi prace wykonuję pomiędzy 8:00 a 22:00 od poniedziałku do soboty. Najważniejsze dla mnie jest zadowolenie klienta oraz profesjonalnie wykonana usługa. Można się ze mną skontaktować pod numer telefonu 503 901 700. Serdecznie zapraszam również do odwiedzenia mojej strony internetowej www. Firma Malarska Praga Południe Gocław Saska Kępa Grochów