czwartek, 12 października 2017

Hydraulik Przepychanie Zlewu Rur WC Ursynów Mokotów Wilanów

Przepychanie Zlewozmywaka Umywalki WC Ursynów Mokotów Białołeka Wawer Bielany Żoliborz Wilanów Targówek Bródno Wola Ochota Ursus Warszawa


Profesjonalne przepychanie udrażnianie sprężyną mechaniczną z wymiennymi końcówkami które usuwają tłuszcz, rozbijają zatory.  Jeżeli posiadasz problem z zapchanym zlewem zlewozmywakiem, zapchaną umywalką, zapchanym wc, koniecznie zgłoś się do mnie! Hydraulik udrażnianie rur, syfonów, usługi hydrauliczne dla domu i biura. Na mojej witrynie internetowej będziesz miał możliwość zapoznania się z moją szczegółową ofertą. Galeria, w której można znaleźć moje dotychczasowe realizacje.W mojej ofercie znajdziesz też
Podłączenie zmywarki, pralki.
Montaż wymiana kranu, baterii.
Montaż wymiana zlewozmywaka
Montaż umywalki.
Montaż szafki pod umywalkę.
Wymiana zaworków i wężyków.
Montaż WC.
Wymiana naprawa spłuczki.
Montaż syfonu.
Montaż Kabiny Prysznicowej
Uszczelnienie Kabiny Prysznicowej


Nie udrażniam starych żeliwnych instalacji !!!
Hydraulik

od poniedziałku do soboty od 8:00 do 22:00
Odwiedź strony

https://www.facebook.com/MLSerwis
http://www.serwis-domowy.com
Tel 503 901 700
Hydraulik Przepychanie Zlewu Rur WC Ursynów Mokotów Wilanów Powsin Miasteczko Wilanów Dolinka Służewiecka