MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

piątek, 26 kwietnia 2024

Usługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania Czersk

 

Usługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania Czersk


Jeżeli szukasz malarza, która będzie w stanie szybko i skutecznie wykonać usługę malarską w Twoim domu to powinieneś w pierwszej kolejności skontaktować się ze mną. Serwis-Domowy dokonuje zarówno malowania pokoju napraw ubytków jak i malowania całego domu. Możesz zlecić mi na przykład malowanie całego mieszkania. Posiadam w tej kwestii duże 10 letnie doświadczenie, które pozwala na szybką i efektywną realizację danej usługi malarskiej. Jeżeli szukasz prawdziwego malarza, który wykona powierzone mu zadanie szybko, solidnie i przede wszystkim niedrogo to powinieneś zgłosić się właśnie do mnie. Wiele osób skorzystało z moich usług i teraz polecają mnie swoim najbliższym.

Usługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania Czersk


Malowanie mieszkania, domu.
Malowanie biura, szkoły, przedszkola,sklepu, lokali użytkowych.
Malowanie ścian, sufitów, skosów.
Malowanie pokoju, salonu, kuchni, przedpokoju,
Gruntowanie ścian.
Szpachlowanie pęknięć.
Zabezpieczanie pomieszczeń folią, oklejanie taśmą ram okiennych.

10 lat doświadczenia, nie jestem pośrednikiem, nie wysyłam trzecich osób jak rożne platformy w internecie, działam bezpośrednio. Posiadam jeden numer, wiesz kogo wpuszczasz do domu.



Od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00 
TEL 503-901-700

Usługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania CzerskUsługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania Czersk


Usługi Malarskie Malowanie Domu Mieszkania Czersk