MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Montaż TV Na Ścianie Mińsk Mazowiecki

Montaż TV Na Uchwycie Montaż TV Na Ścianie Mińsk Mazowiecki

Szukając kogoś kto wydatnie pomoże Wam w montażu telewizora na uchwycie w domu, powinniście zajrzeć na moją stronę, na której oferuję swoje usługi z zakresu działań takich jak na przykład montaże, instalacje, podłączenia. Jestem po to aby wyręczyć Was i zamontować coś czego Wy nie potraficie. Działam szybko, sprawnie i przede wszystkim niedrogo. Dla Państwa jestem jak złota rączka, który przyjeżdża, montuje i odjeżdża. Zapraszam na moją stronę, na której możecie dowiedzieć się o wiele więcej na temat świadczonych przeze mnie usług. Staram się każdą pracę wykonywać sumiennie i rzetelnie. Ważnym aspektem jest również oczywiście cena, do której także przywiązuję jak jak i Klienci wielką wagę. Od wielu lat montuje, bardzo duże doświadczenie wielu zadowolonych klientów, profesjonalne narzędzia.

Montaż telewizora na uchwycie
Żelbeton / Cegła/ GK
Kołki montażowe
Wykrywacz przewodów
Wszystkie marki.
Nie wiesz jaki kupić uchwyt TV Zadzwoń !
Doradzę tak by Telewizor był stabilny.

Montaż TV Na Ścianie Mińsk MazowieckiMontaż TV Na Ścianie Mińsk MazowieckiMontaż TV Na Ścianie Mińsk MazowieckiMontaż TV Na Ścianie Mińsk MazowieckiMontaż TV Na Ścianie Mińsk MazowieckiMontaż TV Na Ścianie Mińsk Mazowiecki
Montaż Telewizora na ścianie Mińsk Mazowiecki



Montaż TV Na Ścianie Mińsk Mazowiecki


Od poniedziałku do Soboty od 8:00 do 20:00
Tel 503 901 700