MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

piątek, 26 kwietnia 2024

Skręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki Rembertów

Skręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki Rembertów


Skręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki Rembertów


 Jeśli potrzebna Ci osoba, która szybko i skutecznie złoży komodę, szafkę, stół, łóżko jaka pojawiła się w Twoim domu to w pierwszej kolejności powinieneś zajrzeć na moją stronę internetową.  Dużą zaletą jest moja wszechstronność. Nie bez przyczyny mam przydomek złota rączka. Możesz mi zlecić zarówno montaż mebli jak i  inne prace. Tak naprawdę paleta usług jakie mam do zaoferowania jest o wiele bogatsza. Co istotne w przypadku każdego zlecenia staram się realizować je szybko i jednocześnie proponując Klientowi preferencyjne warunki finansowe. MŁ Serwis domowy dla domu i biura kompleksowe wykończanie wnętrz. Profesjonalne narzędzie duże doświadczenie.

Skręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki RembertówSkręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki Rembertów

skręcanie Mebli Wesoła Ząbki Marki Rembertów. Ikea Brw Bodzio Pinio Forte i inne firmy z paczki.
Montaż komody szafy łóżka stołu meblościanki witryny i inne.

Od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00  Tel 503-901-700