MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

środa, 17 kwietnia 2024

Hydraulik Bielany Bemowo Żoliborz



Hydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo Żoliborz

Usługami typu hydraulicznego profesjonalnie zajmuję się już od bardzo wielu lat. Mój staż pracy oraz niezwykle bogate doświadczenie zawodowe pozwalają mi realizować postawione przede mną zadania z ogromną precyzją i dużą dozą łatwości. Posiadana przeze mnie rozległa wiedza zawodowa umożliwia mi szybkie ustalenie przyczyny zaistniałego z instalacją problemu i niezwłoczne postawienie diagnozy. Hydrauliką trudnię się już tak długo, że mogę z pełną śmiałością stwierdzić, że przy moim doświadczeniu zawodowym i przy moich umiejętnościach, nie ma dla mnie chyba takiego wyzwania, któremu nie byłbym w stanie podołać. Możesz do mnie śmiało dzwonić, ponieważ z chęcią podejmę się każdego zadania hydraulicznego, bez względu na to, jaki element w danym wypadku zawiódł. Możesz mieć absolutną pewność, że to naprawię, ponieważ właśnie od tego jestem. Usuwanie hydraulicznych usterek to moje prymarne zadanie. Realizuję je z pasją i z ogromną świadomością ciążącej na mnie odpowiedzialności zawodowej za realizowane zlecenie.



Hydraulik Bielany Bemowo Żoliborz
Posiadam uprawnienia hydrauliczne podbicie karty gwarancyjnej

Od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00
Tel 503-901-700

Hydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo ŻoliborzHydraulik Bielany Bemowo Żoliborz

Uprawnienia hydrauliczne

Podłączenie zmywarki, pralki podbicie karty gwarancyjnej.
Montaż wymiana kranu, baterii.
Montaż wymiana zlewozmywaka.
Montaż wymiana umywalki.
Montaż szafki pod umywalkę.
Wymiana zaworków i wężyków.
Montaż WC, bidetu.
Wymiana spłuczki. (wc wolno stojące )
Montaż syfonu.
Przepychanie wc, rur, zlewu, ( maszynowo )
Montaż Kabiny Prysznicowej, montaż parawanu na-wannowego.
Montaż stelażu typu geberit i montaż wc.
Przenoszenie punktów hydraulicznych, zgrzewanie rur.