MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

sobota, 16 marca 2024

Mąż Na Godziny Bielany Żoliborz Bemowo

Mąż Na Godziny Bielany Żoliborz Bemowo



Kobiety mieszkając samotnie, bardzo często potrzebują kogoś, kto będzie w stanie pomóc im w wielu niespodziewanych montaży. Warto w takiej sytuacji wiedzieć, gdzie poszukiwać właśnie takiego wybawcy. Bardzo chętnie będę nim ja, ponieważ doskonale znam się na pomocy w sytuacjach kryzysowych oraz pracach remontowych. Jako Mąż Na Godziny Bielany Żoliborz Bemowo można mi zlecić malowanie mieszkania i cieszyć się doskonałym wyglądem odmalowanych pomieszczeń. Jestem złotą rączką, która z ogromną chęcią wykona usługi hydrauliczne, usługi elektryczne, usługi remontowe. Nie będzie już potrzeby obawiania się, że coś nie zostało zamontowane i będzie wręcz przeciwnie. Nie zawsze wybrana firma  dobrze wykona zleconą jej pracę. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z moją ofertą na stronie internetowej. Na co dzień wykonuję głównie: montaż mebli, wieszanie szafek, montaż karniszy, wycinanie otworu pod zlew, malowanie mieszkań, montaż oświetlenia, montaż kranu, podłączenia zmywarek oraz pralek, układanie paneli podłogowych, czy nawet udrażnianie zapchanego zlewu. Odwiedzenie mojej witryny www, da Wam możliwość zapoznania się z moją ofertą oraz zapoznania się z nią. Każdy dom oraz mieszkanie, co jakiś czas wymagają odświeżenia, czy drobnych napraw. Działam głównie na terenie Warszawy i okolic, wychodząc naprzeciw potrzebom osobom prywatnym oraz przedsiębiorcom. Prace wykonuję od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 22:00. Możecie się kontaktować ze mną pod numerem telefonu 503 901 700.



Mąż na godziny Bielany Żoliborz Bemowo Tel 503-901-700