MŁ Serwis Domowy Złota Rączka

MŁ Serwis Domowy Złota Rączka
MŁ Serwis-Domowy

środa, 13 marca 2024

Wycinanie Otworów w Blacie kuchennym Warszawa Otwock Piaseczno Mińsk Mazowiecki






Naprawy są bardzo ważne w każdym domu, aczkolwiek należy pamiętać o tym, iż samodzielnie nie będzie w stanie wszystkiego wykonać. W takich przypadkach będzie dobrze skorzystać z pomocy kogoś takiego jak ja. Wykonuję z powodzeniem

 wycinanie otworów w blacie oraz wiele innych rzeczy. Z moich usług skorzystało już bardzo wiele osób, które chętnie będą do mnie powracały z jakimś zleceniem. Jeżeli chcesz się zapoznać z moją ofertą, to zajrzyj na moją stronę internetową, dowiesz się że jestem niczym  złota rączka Tel 503 901 700, która naprawia i remontuje wszystko z powodzeniem. Możesz skorzystać już dziś z mojej oferty, nie zastanawiaj się nad niczym. Polecam serdecznie!

Wycinanie otworów w blacie
Przycinanie cięcie blatów
Wycinanie otworów w zlewozmywakach pod baterie
Wycinanie otworów pod płytę elektryczną, gazową
Wycinanie otworów pod baterie w blacie
Montaż zlewu podłączenie

Usługi hydrauliczne
 Usługi elektryczne
  Usługi remontowe
     Montaż składanie mebli


Wycinanie otworów w blacie kuchennym , Mokotów, Bielany, Bemowo, Ursynów, Białołęka, Grochów, Gocław, Marysin Wawerski, Saska Kępa, Wola, Wawer, Wilanów, Rembertów, Powiśle, Kabaty, Ursus, Włochy, Tarchomin, Wesoła, Ochota, Targówek, Sadyba, Żoliborz, Praga Południe, Praga Północ, Piaseczno, Otwock, Mińsk Mazowiecki Marki, Ząbki i okolice